Info o akci | |
Stupeň dokumentace | DÚR |
Lokalita | Hostomice pod Brdy |
Investor | Město Hostomice |
Datum | 11/2011 |
Typ stavby | liniová stavba |
Délka | 3,7 km |
Kontaktní osoba | Vít Maršálek, |
Tento projekt navazuje na předešlou studii proveditelnosti, která řešila možnost propojení obcí Radouše, Bezdědic a města Hostomic pod Brdy nemotoristickou komunikací. Hlavním úkolem bylo zpřesnit směrové a výškové vedení trasy na základě požadavků investora a podrobného geodetického zaměření lokality a připravit dokumentaci pro územní řízení. Nová cyklistická stezka kříží železniční trať, proto bylo třeba v rámci projektu vyřešit nové křížení v souladu s požadavky norem.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | DSP |
Lokalita | Kutná Hora |
Investor | PHILIP MORRIS ČR a.s. |
Datum | 04/2010 |
Typ stavby | stavba dráhy |
Rozsah | 700 m2 |
Kontaktní osoba | Jan Krejča, |
Projekt se zabýval navrženým nových zpevněných ploch v obvodu a v ochranném pásmu vlečky stavebníka. Bylo provedeno geodetické zaměření stávajícího stavu vlečky a okolního terénu, na jehož podkladě byly varientně navrženy zpevněné plochy včetně odvodnění. Dále byly v rámci projektu navrženy rekonstrukce stávajících zpevněných ploch a dopravní značení v areálu.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | PDS |
Lokalita | Chotíkov, okres Plzeň-sever |
Investor | Ekonomické stavby s.r.o. |
Datum | 11/2010 |
Typ stavby | zpevněné plochy |
Rozsah | 2600 m2 |
Kontaktní osoba | Ing. arch. Daniel Smitka, |
Obsahem projektu byl návrh komunikací, parkovacích a odstavných ploch a chodníků pro novostavbu sídla Ekonomické stavby s.r.o. Návrh byl komplikovaný z hlediska skloubení požadavků investora, architekta a norem v návaznosti na členitost území. Řešení zahrnovala návrh bezbariérového přístupu do budovy ve třech různých výškových úrovní, dále návrh parkovacích ploch, dopravního značení a napojení na místní komunikaci, včetně posouzení možnosti vjezdu a výjezdu nákladních vozidel.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | DÚR/DSP |
Lokalita | Srní u České Lípy |
Investor | Provodínské písky, a.s. |
Datum | 01/2011 |
Typ stavby | stavba dráhy |
Rozsah | 190 m2 |
Projektová dokumentace řešila nové úrovňové křížení neveřejné účelové komunikace lom Okřešice - Provodín se dvoukolejnou železniční tratí. Železniční přejezd byl navržen jako celopryžový typu STRAIL. Projekt dále řešil zabezpečení přejezdu pomocí přejezdového výstražného světelného zařízení s polovičními závorami dálkově ovládanými z dispečerského stanoviska a ochranu stávajících kabelových vedení v místě přejezdu.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | posouzení stávajícího stavu |
Lokalita | Praha Běchovice |
Investor | Sécheron Tchequie s.r.o. |
Datum | 05/2011 |
Typ stavby | komunikace |
Délka | 100 m2 |
Kontaktní osoba | Miloslav Matoušek, |
Předmětem tohoto projektu bylo posouzení únosnosti stávajících účelových neveřejných komunikací uvnitř areálu stavebníka. Pro potřeby posouzení byly provedeny dva jádrové vrty pro určení skladby vozovky, dvě zkoušky dynamickým penetrometem pro určení modulu přetvárnosti zemní pláně a zkoušky pevnosti betonu odrazovým tvrdoměrem. Na základě tohoto průzkumu byly dohledány návrhy skladeb jednak podle současných norem a TP a také podle starších TP a tomu následně odpovídající dopravní zatížení.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | DSP/ZDS |
Lokalita | Kolín |
Investor | KOPOS KOLÍN a.s. |
Datum | 05/2011 |
Typ stavby | stavba dráhy |
Délka | 100 m |
Kontaktní osoba | Ing. Jaroslav Topol, |
Tento projekt zahrnoval geodetické zaměření stávajícího stavu vlečky, vyhodnocení měření a následné vypracování vlečkového plánu.
Vlečkový plán byl posléze využit jako podklad pro vypracování projektu na prodloužení vlečkové koleje v areálu stavebníka. Součástí projektu byly také návrh nových zpevněných ploch a jejich odvodnění a návrh dopravního značení v areálu stavebníka.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | studie |
Lokalita | Hostomice pod Brdy |
Investor | Město Hostomice |
Datum | 04/2011 |
Typ stavby | liniová stavba |
Délka | 5,5 km |
Kontaktní osoba | Vít Maršálek, |
Tato studie řešila možnost propojení obcí Radouše, Bezdědic a města Hostomic pod Brdy nemotoristickou komunikací. Hlavním úkolem bylo navrhnout trasu tak, aby byl převeden cyklistický a pěší provoz z frekventované silnice II.třídy a zajištěno bezpečné, pohodlné, přímé a rychlé spojení mezi obcemi v návaznosti na okolní síť cyklistických tras. Trasa je převážně navržena po nově budované samostatné stezce, částečně pak v přidruženém prostoru komunikace a v místech jsou k vedení stezky využity stávajících komunikace a zpevněné plochy.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | studie |
Lokalita | Noutovice, Praha západ |
Investor | FERROS s.r.o. |
Datum | 12/2007 |
Typ stavby | skladový areál |
Velikost | cca 13.000 m2 |
Kontaktní osoba | Ing. Franta, |
Tento projekt řešil zavlečkování pozemku ve vlastnictví investora a následně využití pozemku pro sklady a nerušící výrobu.
Návrh zapojení nové vlečky byl vyhotoven ve 4 variantách, všechny byly zapojeny do žst. Noutonice.
Projekt byl přerušen ve stupni studie rozhodnutím investora.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | vlečkový plán |
Lokalita | Praha Malešice |
Investor | Pražská teplárenská a.s. |
Datum | 12/2008 |
Typ stavby | dráha |
Délka kolejiště | 6,2 km |
Kontaktní osoba | Bohuše Nováková, |
Předmětem zadání bylo vypracování vlečkového plánu včetně geodetického zaměření skutečného stavu. Geodetické zaměření bylo následně vyhodnoceno tak, že zaměřenými body byly proloženy ideální přímky a oblouky. Součástí bylo také určení tvaru a kvality železničního svršku (kolejnic a pražců), což je výhodné jako podklad pro budoucí stavební úpravy na vlečce (vč. např. jejího odstranění).
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | DSP |
Lokalita | Praha Malešice |
Investor | Pražská teplárenská a.s. |
Datum | 08/2008 |
Typ stavby | parkoviště |
Počet stání | 40 |
Kontaktní osoba | Bohuše Nováková, |
Tato parkovací plocha se nachází v areálu investora. Součástí projektu byl návrh kamerového systému, nové odvodnění vč. odlučovačů ropných látek a napojení na veřejnou komunikaci. Tento projekt byl komplikovaný ani ne tak technickým řešením, jako spíš místními podmínkami. Celá plocha se totiž nachází pod nadzemním vedením vysokého napětí, navíc bylo nutné projít vodoprávním řízením a procesem vynětí ze zemědělského půdního fondu.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | studie |
Lokalita | Kolín |
Investor | BIOLÍH Kolín a.s. |
Datum | 08/2008 |
Typ stavby | kolektor |
Délka | 400 m |
Kontaktní osoba | Petr Kopecký, |
Předmětem této studie byl návrh průchozího kolektoru pro potřeby spojení dvou závodů na opačných stranách žst. Kolín. Kolektor byl navržen v délce 400 m, kde část byla navržena formou protlaku kvůli potřebě křížení se 7 kolejemi.